Artykuły…

Jak widać pisanie przychodzi mi dość ciężko. 🙂 Skoro jednak już zajrzałem do Windows Live Writer, to dorzucę jeszcze małe info. Info odnośnie artykułów, które do tej pory udało mi się napisać.
A łatwo nie było (patrz pierwsze zdanie 😉 ).

Pierwszy leży na WSS:
Windows Vista: User Account Control

A drugi na Technecie:
Instalacja i konfiguracja elementów zdalnego dostępu, cz. I
Instalacja i konfiguracja elementów zdalnego dostępu, cz. II

Mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się przynajmniej podwoić dorobek "literacki". 😉

2 Komentarze

  1. Barbara on

    Przyznaj się Darku co ciekawego piszesz?:) 
     
    pozdrawiam
    Basia

  2. Dariusz on

    Ciekawego? To nic. ;))
    A coś tam sobie dłubię… Tylko że moim tempem, to może jeszcze trochę potrwać niestety…


Dodaj komentarz