71-649 / 70-649

W piątek 03-08-2007 pojawiłem sie na egzaminie w ośrodku oddalonym od mojego miejsca zamieszkania o jakieś 70 kilometrów. Była 08:30. Wszystko szło dobrze do momentu w którym uprzejma pani poprosiła mnie o jakiś dowód tożsamości. Z radosnym uśmiechem na ustach sięgnąłem do portfela i… zamarłem. Jeżeli chodzi o dowody tożsamości, to portfel świecił pustkami. W sumie, w przypadku innych "dowodów" też różowo w portfelu nie było, ale nie o tym teraz mowa.😉 Gorączkowe przeszukiwania plecaka w tym temacie nic nie zmieniły, a uśmiech już do radosnych ciężko było zaliczyć.
Desperacko sróbowałem jeszcze uwierzytelnić się jakąś kartą bankową/ubezpieczeniową/MCP🙂, ale niewiele to pomogło. Koniec końców, przesunąłem egzamin na 12:00 i zrezygnowany zawróciłem do auta, podczas gdy z gardła wydobywały się dźwięki, których na szczęście nikt z tam obecnych nie potrafił zidentyfikować, a których tutaj zdecydowanie nie wypada przytaczać.😉 Oczywiście ich adresatem byłem ja.

Po kolejnych 140 kilometrach, zameldowałem się w recepcji wyposażony dla pewności w dowód, paszport i prawo jazdy.🙂

Sam egzamin w sumie nie był wielkim zaskoczeniem i pokrywał się prawie całkowicie z tym, co można znaleźć w Internecie. Pytań z IISa było tyle, że wygląda na to, iż Microsoft chce inżynierów systemowych przekwalifikować na webmasterów.😉 W nocy poprzedzającej egzamin zdążyłem jeszcze rzutem na taśmę przejrzeć składnię appcmd, dlatego kilkanaście pytań przestało stanowić zagrożenie. Jednak tydzień przygotowań (a właściwie kilka nocek🙂 ), to za mało aby przerobić choćby tylko pobieżnie cały materiał do 70-649, o step-by-step guides nie wspominając. Na "dzień dobry", dostałem potężną dawkę pytań z IISa, ale związanych bardziej z GUI niż cmd. W związku z tym, iż na GUI IISa nie starczyło już czasu, to pomimo że reszta pytań ogólnie nie wydawała się zbyt trudna i skomplikowana, jestem raczej pesymistycznie nastawiony co do wyniku egzaminu. Zwłaszcza gdy uwzględnię kilka bardzo głupich (nazywajmy rzeczy po imieniu ;)) błędów do których lepiej się publicznie nie przyznawać.😉 NDA nie pozwala.😉

Jeszcze "tylko" jakieś dwa miesiące i sprawa się wyjaśni.🙂

No comments yet

Skomentuj

