Webcast: Why I Can Hack Your Network in a Day!

Wczoraj obejrzałem sobie prezentację z Tech-Ed 2007 (Orlando) i uznałem, że jest na tyle ciekawa, iż warto o niej wspomnieć. Prowadzący ją Marcus Murray, pokazuje jak łatwo jest przejąć kontrolę nad komputerem, a w rezultacie całą siecią, wykorzystując do tego metody, które moim zdaniem, sprawdziłyby się w większości sieci. Właściwie nie tylko zwykły user, ale i niejeden administrator uruchomiłby takiego zbindowanego exe.😉 Metody niby proste, a jednak.🙂 No i te hashe.😉  Gorąco polecam.

Why I Can Hack Your Network in a Day! [A live demonstration of techniques and tools used by hackers to compromise your network] (Level 300)

5 comments so far

  1. Jakub on

    Hmm, powiem tak, w sumie ciekawy webcast, ale nadal najslabszym ogniwem jest czlowiek. Edukacja uzytkownikow to podstawa.

  2. Dariusz on

    Od zarania dziejów tak było, jest i będzie.
    Może właśnie dlatego rządzimy światem?😉

  3. Robert on

    Bylem na jego calodzinnej sesji w Barcelonie oraz na sesji w Orlando i tan z US bardziej mi sie podobala.
    Ja czekam na DVD ze wszstkimi prezentacjami. 

  4. Dariusz on

    Hmm… DVD powiadasz? :-) 

  5. Łukasz on

    Wow🙂 Hasze.. Jedyne czego jeszcze nie widziałem ale robi piorunujące wrażenie.. Bardziej mnie boli że skoro z Truesecurity potrafili napisać i podali mechanizm jak to funkcjonuje to ktoś inny też może się o to pokusić…


Skomentuj

